PIDURIKLOTSIDE VAHETUS, PUDURIKETASTE VAHETUS, KÄSIPIDURIKLOTSIDE VAHETUS
Pidurikettad ja piduriklotsid on pidurisüsteemis kõige rohkem koormuse all ja intensiivselt töös olevad elemendid autol.
Nende vahetamise intervall sõltub sellest kuidas neid ekspluateeritakse ja ka oleneb sõidu stiilist.
Agresiivse sõidustiilga ja eksteerm olukordades sõites juhid peavad vahetama piduriosasi kuskil 5 kuni 10 tuhande kilomeetri
järel.
Aga juhid kes sõidavad rahulikult ja normaal tingimustes võivad läbisõita üle 20 000 kilomeetri enne kui peavad vahetama kettaid
ja klotse.
Olgu mõtleme välja põhjuse kiiresti kuluvatest piduriketastes ja klotsitest.
Nõrgenenud vedrud ja kulunud amortisaatorid, vigastatud pidurikettad.
Aga ka probleemid pidurisadula mehhanismides, piduriketastes ja pidurisilindrites võivad viia mitte ühtlasele klotside kulumisele.
Märgid mille järgi saab juht määrata mitte korras pidurisüsteemi:
-Piduriteekonna pikkus
-Libisemine pidurdamisel
-Müra tekkimine või peksmine pidurdamisel
-vilistamine vaiksel sõidul või pidurdamisel
-Loid (pehme) piduripedaal
-Veljele tekkinud metalli või keraamilene tolm
-Visuaalne kulumine pidurisadula detailidel
Piduri ketaste ja klotside vahetamisel on meie spetsialistidel kogemus üle 10 aasta kõikidel markidel,mudelitel ja mis tahes tootmisaastast.
Effektiivne pidurdamine – see on Teie ohutu liikumise garantii. Seega, kui ilmneb mõni ülalkirjeldatud sümptomitest, peate probleemi leidmiseks ja parandamiseks viivitamatult pöörduma autoremonditöökoja poole.